Kugoo Kirin M4 PRO elektrická kolobežka – recenzia

Na túto kolobežku sme sa obzvlášť tešili, lebo ako jedna z mála má sedadlo. To je skvelé pri dlhších trasách, keď sa človeku už nechce stáť. Sedadlo je možné nastaviť výškovo a rovnako sa dajú výškovo nastaviť aj riadidlá. K prednostiam kolobežky okrem skvelej pohodlnosti počas jazdy patrí rýchlosť 45 km/h či veľmi slušný dojazd do 55 km.

Publikované: 06.05.2022
Aktualizované: 28.06.2022
Obsah článku:

Kugoo Kirin M4 PRO

Elektromotor s výkonom 500 W, batéria s kapacitou 16 000 mAh, maximálna rýchlosť 45 km/h, dojazd okolo 50 km, nosnosť 150 kg, predné i zadné osvetlenie.

Pozrieť najlepšiu ponuku

Výhody produktu

Kugoo Kirin M4 PRO je offroadová kolobežka so slušným výkonom 500 W a integrovaným sedadlom. To sa dá výškovo nastaviť, no v prípade potreby je možné ho úplne odmontovať. Sedadlo je pohodlné a ocenili sme ho pri dlhších jazdách. Kolobežka nemá núdzu o energiu a bez problémov zvláda dojazd okolo 50 km, pričom papierové maximum je do 60 km.

Páčila sa nám stabilná, pevná a odolná konštrukcia samotnej kolobežky, ako aj jej kolies. Pneumatiky sú dostatočne veľké a hrubé, aby zvládli aj náročnejší terén. Kolobežku sme odskúšali v meste, na lesnej i poľnej cestičke a tiež na dlažobných kockách. Nič jej nerobilo problém. Veľkou výhodou je aj gumová protišmyková nástupná plocha, ktorá dodáva počas jazdy pocit bezpečia.

Kugoo Kirin M4 PRO recenzia

Skladanie kolobežky je jednoduché a sklopiť sa dajú aj riadidlá, vďaka čomu nám kolobežka nezaberala veľa miesta, keď sme ju prevážali v kufri auta. Potešila nás slušná rýchlosť až 45 km/h a tri jazdné režimy (Eko, Normal, Fast). Plusom je tiež predné aj zadné odpruženie, vďaka čomu sme sa cítili pohodlne aj na teréne s nerovnosťami.

Kolobežka disponuje duálnym brzdovým systémom, pričom dvojitá kotúčová brzda je na prednom aj zadnom kolese. Výhodou je tiež predné LED svetlo a zadné výstražné svetlá, vďaka čomu sme boli na cestách viditeľní. Poteší taktiež skvelá nosnosť až do 150 kg.

Nevýhody produktu

Kolobežka je ťažšia, ak ju chcete vynášať napríklad po schodoch, natrápite sa s ňou. Vzhľadom na pevnú konštrukciu je však vyššia hmotnosť pochopiteľná. Sklamal nás zabudovaný displej, pretože ten je na slnku veľmi zle čitateľný a tak sme počas slnečného počasia nemali prehľad o aktuálnej rýchlosti, stave batérie a podobne.

Elektrická kolobežka Kugoo Kirin M4 PRO

Napriek tomu, že sedadlo aj riadidlá je možné výškovo nastaviť, vyšším ľuďom ani takéto nastavenie nemusí vyhovovať a alternatívou je sedadlo úplne odmontovať, aby zbytočne neprekážalo. Za nešťastne vyriešené považujeme aj smerovky, ktoré sú umiestnené príliš nízko, a tak ich vodiči dobre nevidia. Napriek niektorým nedostatkom ide o vydarenú kolobežku za prijateľnú cenu.

Parametre

Výkon500 W
Maximálna rýchlosť45 km/h
Dojazd60 km
Kapacita batérie16 000 mAh
Skladacia konštrukciaáno
Nosnosť150 kg
Hmotnosť23 kg
Displejáno
Pneumatiky25,5 cm
Brzdadvojitá kotúčová
Sedadloáno

Skúsenosti s Kugoo Kirin M4 PRO

Kolobežka zaujala používateľov výborným dojazdom aj v kopcovitom teréne (cez 40 km) a dostatočným výkonom na zvládnutie prudších kopcov s ťažším jazdcom. Plus si vyslúžila za sedadlo, ktoré je skvelé pre dlhšie jazdy, no dá sa aj odmontovať. Používatelia rovnako vyzdvihli dobrý systém brzdenia, jednoduché sklápanie kolobežky či pneumatiky, ktoré sa hodia aj do ťažšieho terénu, akým sú poľné či lesné cestičky. Plusom je tiež pohodlnosť a dostatočná rýchlosť (45 km/h).

Recenzie a skúsenosti s elektrickou kolobežkou Kugoo Kirin M4 PRO
Zdroj: Heureka.sk

Napriek chválam si kolobežka vyslúžila aj zopár mínusových bodov. Používateľom prekážala vyššia hmotnosť kolobežky, horšia čitateľnosť displeja na priamom slnku či dĺžka nabíjania. Kolobežka má nízko umiestnené smerovky, preto ich vodiči nevidia. Niektorým nevyhovovala výška sedadla.

Alternatívy

Vydarená kolobežka so sedadlom je napríklad aj W-TEC Tendeal, ktorá je navyše plne odpružená. Ak vám sedadlo nechýba, vyberať môžete z modelov Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 alebo Sencor Scooter One, ktoré sa pýšia jednoduchosťou a vhodnosťou predovšetkým do menej náročného terénu. V prípade, že hľadáte kolobežku so sedadlom a skvelým dojazdom až do 150 km, odporúčame Dualtron X2. Treba však rátať s tým, že si priplatíte a z vrecka budete musieť vytiahnuť niekoľko tisíc eur.

Záverečné zhodnotenie

Pozitíva

Integrované sedadlo
Dojazd do 60 km
Nosnosť až 150 kg
Vhodnosť do ťažšieho terénu
Protišmyková nástupná plocha
Jednoduché skladanie

Negatíva

Vyššia hmotnosť
Nízko umiestnené smerovky
Zle čitateľný displej na slnku

Približný dojazd: 50 km (max. 60 km/hod.) ● Max. rýchlosť: 45 km/h ● Kapacita batérie: 16 000 mAh ● Výkon elektromotora: 500 W ● Doba nabíjania: 8 hod. ● Hmotnosť: 23 kg ● Nosnosť: 150 kg ● Tempomat: –

Fotogaléria


Testované produkty

Prečítajte si

Hodnotenie:
(78%)

Komentáre
Michal
11.05.2022 10:32

Práveže je to hrozna kolobežka...celá vŕzga a už neviem čo by som ako ešte mal na nej namazať. Predné odpruženie života nebezpečné pretrca tam konzola na svetlo a blatník date radšej dole lebo vám koleso vyrype do blatníka drazku tak ho dáte dole no a potom vás kolobežka dá dole lebo bez blatníka vám ta konzola sa zapísané do kolesá. Riadila som radšej vymenil lebo istenie sa uvoľňovať vacne. Ale výkon a dôrazd to je to jediné je dobré. Treba preste oveľa viac km ako nejaká jedna jazda a múdrosti tu písať

Odpovedať

Michal
11.05.2022 10:36

A ešte cely predok bol uvoľnený a dostať sa k tým srubam treba tam kde je riadiaca jednotka a tam tiež je malo miesta. Vacne sa uvoľňujú sruby na celej kolebzke lebo lepidlo dat na sruby tak kde. Chcete vymeniť prilby brzdový kotúč na zadnom kolese tak môžte odpísať kábel od motora. Absolútne tam nie je nič domyslene. Ľutujem ze som si neprečítal poriadne recenzie.

Odpovedať

Michal
26.05.2022 10:49

Kolobežku vlastním zopár dní zatiaľ za mňa spokojnosť hlavne čo sa týka akcelerácie a rýchlosti. Mám trochu vyššiu hmotnosť a z toho dôvodu som sa rozhodol pre danú kolobežku. Samozrejme má svoje nedostatky ktoré mi až tak nezneprijemnuju vozenie . Jediné čo mi trochu vadí je to že riaditka smerujú trochu smerom k jazdcovi a keď na kolobežku zoberiem moju dcérku musíme sa na seba tak trochu tlačiť. Ak by riaditka smerovali kolmo na koleso ako pre mojej predchádzajúcej kolobežke mali by sme obaja dosť miesta . Ale inak čo sa týka smeroviek ja ich síce používam ale po pravde veľa vodičovi áut zabúda na smerovky a mladý kolobezkari asi ani vôbec nieco také nepoužívajú

Odpovedať